lauantai 14. tammikuuta 2012

Ehdokkaat kerää pähkinöitä


Mietin, käynkö äänestämässä vai en. Täällä meillä kun vaalipäivän vaalihuoneisto ei ole ollut sieltä esteettömimmästä päästä. Toisaalta taas olen sitä mieltä, että jos ei äänestä, niin ei saisi valittaakaan mistään.

Satuin lukemaan lehdestä, että täällä olisi vihdoinkin mahdollista käydä äänestämässä ennakkoon kirjastossa, jonne on esteetön sisäänkäynti. Totesin siis, ettei minulla olisi enää mitään syytä olla menemättä äänestämään. (olen toki äänestänyt aina).

Minulle annettiin äänestyslipuke ja järjestettiin pöydälle suojattu paikka sen yhden numeron rustaamista varten. Tosin, en ylettynyt varsinaiselle kirjoitusalustalle ja äänestysnumerotkin piti pyytää erikseen nähtäviksi. Enhän mä nyt mitään numeroa ole huomannut muistiini painaa... - voi minua....

 Annoin siis oman ääneni yhdelle presidenttiehdokkaalle ja suljin lipukkeen kuoreen ja annoin sen vaalivirkailijalle ja niin oli kansalaisvelvollisuus talläerää osaltani täytetty.


Kippis



Meillä on miehekkeen kanssa tapana juhlistaa pientäkin syytä, kuten siis nytkin äänioikeuden käyttöä.

Avasimme oikein kuohuva-pullon. ja  söimme eiliseltä vieraalta saamiamme minijuustoja ja pähkinöitä. Juustoissa oli tarjolla ananas-pähkinä, ruohosipuli, pippuri, sinihomejuustoa ja valkohomejuustoa. Tuollaisia mukavia "duo-pakkauksia. sai juuri neljä ruissipsiä täytettyä per juusto. Nuo Suklaiset kanelimantelitkin, oih!























Ei kommentteja:

Lähetä kommentti