sunnuntai 15. tammikuuta 2012

Tavallinen sunnuntai

Menin varsin myöhään nukkumaan, en vain saanut unta. Heräsin myös nopeasti, vain muutaman tunnin unien jälkeen. Huomasin päivän jo sarastavan, vaikka kello oli vasta vähän vaille yhdeksän. Pakkasmittari taisi näyttää jotain -10 astetta. Kunnon talvipäivä siis.


Murun aamuasento





Samalla siinä vielä maatessani huomasin, että Muru oli taas ottanut sen tutun paikan. Meillä on näköjään vuorot. Kun mä olen sängyssä, niin tuo nukkuu mun tuolissa ja kun mä oon tuolissa niin tuo nukkuu/makaa mun sängyssä.




Vaikka on niin pimeää, niin ei haittaa. -Mulla on omat ledit mukana!

Eikä mun vaatteista löydy yhtään kissankarvaa. -Tuota ei usko kukaan..:)




Kun sitten lopulta sain itseni siihen kuosiin, että olin valmis ulostautumaan kotoani, suuntasin kauppaan. Anttilaan. Kello oli jotain viiden paikkeilla, eikä siellä ollut juurikaan ihmisiä. Ihanan rauhallista käydä ostoksilla.

Ostosten teon jälkeen nälkä kurnikin jo vatsassa. Suuntasimme sovittuun ruokailuun miehekkeeni vanhemmille. Pari tuntia siinä meni, mutta nyt taas kotona. Telkkari auki, digiboksi päälle ja illan ohjelmaputki voi alkaa. Haluan kuitenkin ajoissa nukkumaan tänään!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti